fbpx
06709845491 hello@h2om.hu

Énmárka építés!

0 hozzászólás

Írta: LAca

2021.01.03.
Énmárka építés

Sikeres akarsz lenni? Érvényesülni akarsz?

Építs ÉnMárkát! Legyél Te magad a Márkád! Elemezz ki sikeres embereket! Politikust vagy egy gazdag üzletembert. Az eredmény nagyon hasonló. A személyi „nagyság”, az elelhivatottság, az akarat tette elismertté és nem a „csapat”, amit éppen szolgált. A sikeres emberek ÉnMárkát építenek!

Ha sikeres akarsz lenni a 21. században, akkor egyetlen út áll előtted.
Ez pedig az ÉnMárka.
A Verdák című animációs filmben Villám Mcqueen, azt hajtogatja, hogy ő a sebesség. Ez az ő „ÉnMárkája”. Nem az istálló vagy a sportág van az első helyen, hanem az, amit képvisel.

A BRAND.

Akkor nem bújhatsz el a céged mögé. Hiszen soha sem a terméket veszik meg, hanem magát az Embert.

Az ember maga a bizonyíték. Ő tőle lesz hiteles (persze csak akkor, ha hiteles) egy termék. (A termék jelen esetben minden, legyen ez szolgáltatás, eszme vagy éppen fizikai termék.)

Ezt a hitelességet kell bebizonyítani.

Régen ez hosszú időbe telt, akár egy apáról fiúra szálló mesterség folyamata következtében. Ma erre nincs idő. Száguldunk és folyamatosan változunk. A cégek meg egyébként is jönnek, mennek. Mindennek megvan az életgörbéje. Jöhet egy válság, egy kedvezőtlen szabályozás. Bármi, amire nincs felkészülve és oda a karriered. Feltéve, ha nem személyes márkát építettél. Mert akkor a cég egyáltalán nem számít. Csak TE.

A történelmi időkben is létezett bizonyos fajta hírverés. Ez volt a cégér és a szájhagyomány. A hírverés mára tudománnyá emelkedett és ez a Marketing. Szidják, dicsérik, istenítik, de egy biztos. Nincs nélküle Márka, Brand, szolgáltatás.

Nézzük meg a személyes márkaépítés alapjait.

Mi kell ahhoz, hogy sikeres Vállalkozást építsünk ebben a fénysebességgel száguldó világban? Arra már nem építhetsz, hogy találsz valami réspiacot, vagy felfedezel valami újat. Ennek az esélye nagyjából 0,00000000001%.

Hihetetlen időknek vagyunk tanúi. Nagymamák hirdetnek a fészen vagy az instán. Az idősebb generáció is belenőtt az online térbe. Használni már, szinte mindenki tudja. Az összes ember, akire célzol, megtalálható ebben a dimenzióban.

Egyszerűen fogalmazva; az összes ember, akire célozhatsz, megtalálható az Online-világban.

Ez egyszerre teszi egyszerűvé és rettenetesen bonyolulttá a dolgodat. Egyszerű, hiszen tudod, hogy hol éred el őket. Bonyolult, mert minden konkurenciád tudja ezt. Mivel bármibe kezdesz, nem leszel már első, így csak egy telített piacra tudsz belépni.
Ha nem tűnsz ki valahogy, akkor nem fogod tudni megszólítani a célközönségedet. Ha a századik vagy, aki a fogyókúrás kapszulát akarja eladni, akkor bele fogsz bukni. Kell valami plusz. És ez a plusz Te lehetsz csak.

Egy hiteles, szakértői státuszt kell felépítened ahhoz, hogy kiérdemeld a piacod figyelmét. Ehhez fogjuk a Marketing erejét segítségül hívni.

Az ÉnMárka legfontosabb elemei marketinges szemmel a következők;
1, Küldetés.
2, Ügyfél-Avatár.
3, Probléma.
4, Konkurencia felmérése.
5, Termék.
6, Tartalom stratégia.
7, Lead-magnet.
8, Landoló oldalak.
9, Közösségi média terv.
10, Közösségi Média.
11, Kommunikáció.
12, Elemzés.

Érdekel a Személyes márkaépítés?
Szeretnél sikeresebb lenni?
Érdekel a cikk további része?
Szeretnél egy egyszerű 30 perces beszélgetésen részt venni?

Extra ajándékért kövess be az Instán

Az Adatkezelési útmutatót elolvastam és elfogadtam!

Sikeres akarok lenni! Kérem a további tartalmakat!

Email*
Név*
Telefon

Hasonló bejegyzések

Webshop keresőoptimalizálás

Webshop keresőoptimalizálás

Az idei év első komolyabb projektje 2021.01.01. a Dunst & Rose webshop keresőoptimalizálása. A webáruház prémium libamáj készítmények és egyéb ínyencségek értékesítésével foglalkozik. Egyedi, különleges finomságokról van szó. Nem Tesco minőség. Száz százalékban...

Sikerdíjas Keresőoptimalizálás!

Sikerdíjas Keresőoptimalizálás!

SEO, online marketing, keresőoptimalizálás. Mennyi ismerős szó. De mit is jelentenek ezek a szavak igazából? A pontos definíciókat kevesen tudják. Bár mi magyarok szuper nép vagyunk. Szinte mindenhez értünk. Mindenhez is. Most leginkább az egészségügyhöz, gyanítom,...

Mini Vidi Vici!

Mini Vidi Vici!

SEO Tartalom készítés Elnézést kérek a kifacsart szóviccért. Az eredeti Veni vidi vici (jöttem, láttam, győztem) helyett a tartalomgyártás új dimenziójára utaló kis poénnal szeretném felvázolni a SEO Tartalomgyártás alakulását. A tartalomkészítés egyidős az emberi...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé.