fbpx
06209445649 edcompany@h2om.hu

SEO Tartalom készítés

Elnézést kérek a kifacsart szóviccért. Az eredeti Veni vidi vici (jöttem, láttam, győztem) helyett a tartalomgyártás új dimenziójára utaló kis poénnal szeretném felvázolni a SEO Tartalomgyártás alakulását.

A tartalomkészítés egyidős az emberi civilizációval. Mai tudásunk szerint a barlangrajzokkal kezdődhetett minden. Emellett valószínűsíthető, hogy az aktuális „tudást” szájhagyomány útján, mesékkel, történetekkel színezve adták tovább.

A Magyar Hagyományban köztudott, hogy az eredeti Népmesék rengeteg titkos tudományt tartalmaznak.

A művelődéstörténetünk folyamán a tartalom- struktúra folyamatosan illeszkedett a kor divatjához.

Több kötetes családregények versenyeztek a pár soros versekkel. Szórakozásra pedig a népdalok szolgáltak. A vizuális világ is folyamatosan fejlődve szobrok, festmények ezreit produkálta. A fényképezőgép és később a Lumiere testvérek változtatták meg a képi fogalmazás rendszerét. Mellette kalandoktól nem mentesen megszületett a rádió és a telefon fantasztikus intézménye. Kialakítva a kommunikáció szabad áramlását.

Lumiere testvérek

Természetesen változott a média felülete is.

Sziklafalakról kőtáblán át vezető regényes úton eljutottunk a vetítővászonig. De ez sem volt elég, a mozit haza is akartuk vinni és ebben a TV társaságok nagy segítségünkre voltak, de még itt sem állt le a fejlődés. Az egész világot akartuk, és az internet segítségével ezt is megkaptuk. Nem tudhatjuk mi lesz a következő lépés.

Talán éppen elég befogni most az egész világot és megszerezni a tudásunkat, amivel el tudunk navigálni a web világában.

Nézzük miket használhatunk:

1, Képek. Csinálhatunk magunk is, de vehetünk vagy tölthetünk le ingyenesen.

2, Szöveg. Az értékesítés alapvető eleme. Lehet ez tíz oldalas tanulmány vagy éppen egy egysoros reklámszöveg is.

3, Videó. Méretet tekintve itt is elég nagy a szórás. Néhány másodpercestől a több órásig.

4, Zene vagy hang. Én például szeretem a szöveget is hallgatni. Van olyan időszakom, amikor rengeteget autózok. Hasznosan tudom tölteni az időmet.

Viszont addig- addig fejlesztgettük a tartalomformátumokat, amíg valahogy megfordultunk a lovon. Már nem a tartalomnak keresünk médiumot, hanem platformfüggően gyártjuk a tartalmat. Sőt kiválaszthatjuk a platformot, ahol „nyomulni” akarunk és ennek megfelelő stratégiát alakítunk ki.

Egy dolog azonban biztosnak látszik. A tartalmaink akkor lesznek népszerűek, ha a tartalomformátumok mindegyikét használjuk.

Amik most a „legmenőbbek”, azok a mini videók.

SEO Mágia

Ez lehet azért, mert a Tiktok kezd komoly tényező lenni, bár lehet fordítva is. De ez mindegy is. Ettől függően a mini videók nagyon jól használható eszközök. Használhatjuk ingyenes posztokban, de FB hirdetésekben is nagyon hatásos. Lehet céges bemutatkozót csinálni, de kampány része is lehet. Vagy egyszerűen „csak” brand-építésre használjuk.

Szegény vállalkozónak megint egy újabb követelménynek kell megfelelnie. Eddig kitanulta, hogy hogyan kell fogalmaznia, hogy nyerő szövegek legyenek a weboldalán. Azzal is tisztába lett, hogy a Google Ads egy nagyon más műfaj. És most itt egy újabb forradalmi eszköz.

Ez a céges videózás.

A spórolós vállalkozás eddig is 25 órás munkanapot használt. Csinálja a napi rutint, termel, oktat vagy értékesít főállásban. Mellette csinálja a weblapját, lehet, hogy könyvel is. A marketinghez ragaszkodik és a SEO-ban már szinte guru lett. A tartalmat természetesen Ő gyártja, és garantáltan 40 előtt infarktusban átköltözik az Örök Vadászmezőkre. És nem a munka mennyiségéért, hanem azért, mert ezek mind szakmák és mind stresszel járnak. Mindenhol naprakészen kell lenni.

Ezzel szemben mit csinál a nyugis cégvezető? Meditálgat, jógázik, masszíroztat? Persze, hogy nem. Ő is keményen dolgozik, de azt csinálja, amihez ért. Az is stresszel jár, de mindenre szakít időt. Marketing helyett sportol, weboldal készítés helyett kávézik a kedvesével. És tartalomgyártás helyett a családjával foglalkozik. Te mit szeretnél? Melyik csoporthoz akarsz tartozni?

A SEO Mágiának van egy havidíjas szolgáltatása. Ebben a következők vannak benne:

1, Weboldal, webshop készítés.
2, Releváns tartalom készítés.
3, Közösségi média menedzselése.
4, Hirdetések menedzselése.
5, Email lista fejlesztése, építése.
6, Link-hálózat kiépítése.
7, Csali termékek készítése.
8, WordPress honlapok karbantartása.

Ha jól végig olvasod a felsorolást, akkor láthatod, hogy ezeket kellene Neked is megcsinálni a munkád mellett. Persze csak akkor, ha versenyképes akarsz maradni.

Ismételjünk csak! Legalább nyolc pontot kellene rendszeresen csinálnod a mindennapi MUNKÁD mellett, amiben szintén kell fejlődnöd. Szakmai híreket kell tanulmányoznod. Képezned kell magad, és esetleg új fejlesztéseket kell bevezetned. És közben meg kell írnod egy cikket. Posztolni kell a fészen. Hozzászóltak az insta posztodhoz. Egy hónapja nem küldtél hírlevelet, ecetetráecetetrá 🙂

Szóval most van egy visszautasíthatatlan ajánlatunk!

Ha kötsz egy egy éves szerződést és megbízol minket, akkor mindezt a munkát levesszük a válladról mindössze havi 60 000 forintért. (..ha webáruházad van, akkor még kapunk 2%-ot a forgalom növekedés után..) És ami lényeges, hogy ennek a havi díjnak egy részét a Te reklámodra költjük. Google Ads hirdetés formájában. Mindezt azért tesszük, hogy a lehető leghamarabb érjük el azt a pillanatot, hogy a ránk költött pénzed annyi profitot termeljen, hogy mi ne kerüljünk Neked pénzbe!

Ez a SEO Mágia!

Ha tetszik, akkor ne habozz túl sokat, mert ez az akció addig él, amíg 20 szerződést meg nem kötünk. Ha szeretnél „csak” azzal foglalkozni, amihez értesz, akkor itt az idő LÉPNI.

Keress meg az alábbi elérhetőségeink egyikén!

hello@h2om.hu
+36709845491