Általános Szerződési Feltételek!
Kérjük, olvassa el alaposan Általános Szerződési Feltételeinket!
Regisztrációja nem minősül vásárlásnak, csak ajánlat kérésnek. A szolgáltatás megrendelése az első havidíj befizetésével válik aktívvá!
A számlát minden hónap harmadik hetének péntekjén küldjük ki és a tárgyhó elsejéig kell beérkeznie. A havidíj nem rendezése a szerződés felmondásával jár.
A szolgáltatás menete a következő:
1, domain regisztráció.
2, tárhely foglalás.
3, konzultáció.
4, webfejlesztés, kivitelezés.
5, optimalizálás.
6, ingyenes hirdetési tevékenység.
A szolgáltatás kezdete az első havidíj beérkezte utáni első munka nap.
Az Eladó adatai:
-
Cégnév: Abonyi László egyéni vállalkozó
-
Székhely: Bp. 1174. Sóska utca 74.
-
Postacím: Bp. 1174. Sóska utca 74.
-
Adószám: 69458547-1-42
-
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-93661184
-
Képviselő neve:Abonyi László egyéni
-
Weboldal cím: h2om.hu
-
E-mail cím: hello@h2om.hu
-
Mobilszám: +36709845491
Szerződés: Eladó és Fogyasztó/Vállalkozás között a webshop és e-mail felhasználásával történő adásvételi szerződés megkötése!
Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező termék megvásárlására vagy szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre.
Távollévők közti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon
Termék: A vállalkozás által nyújtott, fenn részletezett, havidíjas szolgáltatás. Az elkészült weblap vállalkozó tulajdona. Vevő csak bérli azt. Az üzemeltetés során minden felmerülő költség vállalkozót terheli.
Vonatkozó jogszabályok:
-
évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
-
évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
-
évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
-
151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
-
évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
-
évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
-
19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
-
45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
-
Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
-
Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
ÁSZF hatálya és elfogadása:
A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát az Általános Szerződési Feltételek is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk a Fogyasztót és az Eladót megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Ön rendelése leadásával elfogadja cégünk Általános Szerződési Feltételeit, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.
A szerződés az első havidíj megfizetésével jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.
Árak: Az árak forintban értendők. Áraink bruttó árak.
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:
A Fogyasztó a terméket, illetőleg tevékenységünket illető kifogásait a következő elérhetőségeinken keresztül juttathatja el hozzánk:
-
Postai cím: Bp. 1174. Sóska utca 74.
-
E-mail cím: hello@h2om.hu
-
Telefonszám: +36709845491
A Fogyasztó írásban és szóban is közölheti panaszát. A panasz vonatkozhat az Eladó részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.
A szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgáljuk és a lehetőségeknek megfelelően megoldjuk. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolati példányát eljuttatjuk a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt cégünk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek az alábbiakat kell tartalmaznia:
-
Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
-
Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
-
Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
-
Az Eladó nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
-
Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
-
A panasz egyedi azonosítószámát
Az Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.
Az Eladó a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint az Eladó Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.
Abban az esetben, ha az Eladó és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:
Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:
A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás:
A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Békéltető Testületi eljárás:
Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
A Békéltető Testületi eljárásban az Eladót együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján az Eladó köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.
Ha az Eladó székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, az Eladó együttműködési kötelezettsége a fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Amennyiben az Eladó a fenti együttműködési kötelezettségének nem tesz eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.
A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.
A kérelemnek tartalmaznia kell:
-
A Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
-
A fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
-
A Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
-
A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
-
A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
-
A Testület döntésére irányuló indítványt
-
A Fogyasztó aláírását
-
Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését
Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy annak másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó.
Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.
További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
(72) 507-154
bekelteto@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
(76) 501-525, (76) 501-500
bkmkik@mail.datanet.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
(66) 324-976, 446-354, 451-775
bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
(46) 501-091, 501-870
kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
(1) 488-2131
(1) 488-2186
bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
(62) 486-987
E-mail cím: info@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
(22) 510-310
fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
9021 Győr, Szent István út 10/a.
(96) 520-217
bekelteto@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
(52) 500-749
info@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
3300 Eger, Faiskola út 15.
(36) 416-660/105
hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
5000 Szolnok, Verseghy park 8.
(56) 510-610
kamara@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
2800 Tatabánya, Fő tér 36.
(34) 513-010
kemkik@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
(32) 520-860
nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
(1)-474-7921
Somogy Megyei Békéltető Testület
7400 Kaposvár, Anna utca 6.
(82) 501-000
skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
(42) 311-544, (42) 420-180
endrediemese@invest.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
(74) 411-661
kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
(94) 312-356
vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
8200 Veszprém, Budapest u. 3.
(88) 429-008
vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
(92) 550-514
zmkik@zmkik.hu
Online vitarendezési platform:
Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, Fogyasztói regisztrációt követően, az oldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez is egy módja a távolsági korlátok nélküli Fogyasztói jogérvényesítésnek.
Ön panaszt tehet az online vásárolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.
Önnek és az Ön által bepanaszolt cégnek lehetősége van ezen az online vitarendezési platformon együtt kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz kezelésével.
Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
A megrendelés folyamata során, a rendelés megerősítése előtt adott a lehetőség a megadott adatok módosítására, javítására. Az Ön által megadott adatok pontosságáért felelősséget nem vállalunk. Ezen adatok alapján állítjuk ki a számlát és a szállítási címként megjelölt címre kézbesítjük a terméke(ke)t. Rendelése leadásával Ön tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön által hibásan megadott adatokból eredő károkat, költségeket Önre hárítani. A hibás adatbevitel miatt meghiúsult teljesítésért felelősséget nem vállalunk.
Abban az esetben, ha a visszaigazoló e-mailben veszi észre, hogy hibás adatot adott meg, kérjük, haladéktalanul, 24 órán belül jelezze felénk.
Rendelés feldolgozása és a szerződés megkötése:
Weboldalunkon keresztül bármikor leadhatja rendelését. Rendeléséről automatikus visszaigazolást kap, mely rendelése beérkezését jelenti, azonban ez a visszaigazolás nem minősül az Ön által tett ajánlat elfogadásának. Ha rendelésétől számítva 24 órán belül nem kap automatikus visszaigazolást e-mailben, kérjük, jelezze felénk, hiszen előfordulhat technikai probléma, elképzelhető, hogy emiatt nem érkezett meg rendszerünkbe rendelése.
Fizetési módok:
Banki átutalás: A fizetés történhet banki átutalással. A megrendelés feldolgozását követően kollégánk elküldi Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. Miután utalása beérkezett, átadjuk csomagját a futárszolgálatnak kiszállítás céljából.
A szerződés felmondása: Vevő bármikor, írásban felmondhatja a szolgáltatást. A szolgáltatás nem fizetés esetén is megszűnik. Vevő az elkészült weblapra előzetesen kialkudott vételár ellenében igényt tarthat de szolgáltatás megszűnésével felmerülő költségek és jogok vállalkozót terhelik. A weboldalon elhelyezett tartalom a Vevő tulajdona így vállalkozó azt köteles át adni és az oldalról törölni!