Nem azért vagyunk itt, hogy legyártsunk néhány képet vagy
optimalizált reklámszöveget.
Mi annak a lehetőségét adjuk el, hogy valaki elképzelhetetlen módon meggazdagodjon!
Nem azért vagyunk itt, hogy legyártsunk néhány képet vagy
optimalizált reklámszöveget.
Mi annak a lehetőségét adjuk el, hogy valaki elképzelhetetlen módon meggazdagodjon!
Tartalomgyártás Online felületekre!
(Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, weboldal, blog stb.)
A vállalkozás, a brandépítés sarokköve a megfelelő TARTALOMGYÁRTÁS.
Ha a weboldalra kell a tartalom, akkor a kulcsszavak kerülnek előtérbe, ha a közösségi médiára kell, akkor pedig a figyelemfelkeltés! A tartalom az, ami gördülékennyé teszi az értékesítési folyamatokat. Amikor elhatározod, hogy marketinget alkalmazol a vállalkozásod felfuttatásához, akkor a tartalom a legfontosabb. Pontosan CSAK a tartalom a fontos.
Célcsoporttól, stratégiától függően a kiválasztott platformnak megfelelő tartalmat kell készíteni.
Mi a h2om.hu-nál azt valljuk, hogy a közösségi média csak része lehet a stratégiának, de ma ez a legfontosabb rész. Nélküle bármit teszünk, az kőkorszakinak számít. A hideghívás vagy spammelés ma már szinte ismeretlen fogalmak.
Úgy kell tartalmat gyártani, hogy az felkeltse a leendő ügyfél kíváncsiságát és Ő tegye meg az első lépést felénk. Ehhez persze ismerni kell a problémáját, a gondjait, a nyügjeit. Hiszen a termékünk adja meg számára a gyógyírt.
A Facebook™ ma a legnépszerűbb platform, amit az üzletünk felvirágoztatására használni tudunk.
Elsőre el is veszhetünk a sokféle lehetőség között. Nézzük a legfontosabbakat.
1, Személyes profil.
2, Céges oldal.
3, Saját csoport.
4, Más csoportja.
5, Facebook™ hirdetés.
Érdemes mindegyik lehetőséget a helyén kezelni és használni a posztjaink népszerűsítése folytán.
Bármilyen bizniszben vagyunk benne, használnunk kell mindet. KÖTELEZŐ!
Kezdjük a végéről.
5, Facebook™ hirdetés.
Ha a minimumon tartjuk a költségeket, akkor egy tízesből kihozzuk havonta. Persze ennek is van kétféle verziója. A Facebook™ felajánlja, hogy egy-két ezer forintért kiemeli a bejegyzésed és eljuttatja több ezer felhasználóhoz. Ez az amatőr verzió. A semminél jobb, de ha célozni akarsz, mert van egy jól leszűkített célpiacod, akkor Neked a Facebook™ vállalkozás kezelőre van szükséged.
4, Más csoportja.
Sokan sok csoportot hoznak létre, de mindenki azzal a céllal, hogy magának saját “kispiacot” tartson fenn. Általában nem veszik jó néven, ha új kakas jelenik meg a szemétdombjukon, ezért ezekben a csoportokban nagyon óvatosan (de rendszeresen) posztolgatunk. Ez már majdnem kimeríti a spammelés fogalmát és a Facebook™ is hamar az orrunkra koppint, és simán felfüggesztheti a fiókunkat, ha túlzásba esnénk. De a stratégiánkból semmiképpen sem hagyhatjuk ki. Helyi csoportokban, hirdető csoportokban simán tolhatunk hetente egy-egy posztot.
3, Saját csoport.
Ez a miénk. Itt annyit posztolhatunk, amennyit akarunk, de nehezítésképpen ide nekünk kell bevonzani a tagokat. Csinálhatunk többet is. Egyet az érdeklődőknek, egyet a már vásárlóknak és olyat, amit a vállalkozás profilja megkíván. A csoportot megszellőztethetjük mások hirdetési csoportjaiban, ha a szabályzatuk engedi. Meghívhatunk bele ismerőst, de vigyázzunk, mert ez balul sülhet el.
2, Céges oldal.
Erre mindenképpen szükség van, mert innen indítjuk útjára a tartalmunkat. Innen hirdetünk és ez lesz a Főhadiszállás.
Célpiactól függően 5-7 poszt hetente. Ezt a statisztikákból szépen ki fogjuk majd olvasni, hogy mikor kell posztolni. A Facebook™ rettenetesen lecsökkentette az alap elérést. Gyakorlatilag néhány százalék az organikus megjelenés. Ezt azzal tudjuk megtoldani, hogy hozzászólást, reakciót próbálunk kicsikarni a követőinkből. Persze, ha már vannak.
1, Személyes profil.
Itt inkább csak építkezzünk. Szerezzünk barátokat, ismerkedjünk. Ha szóba elegyedünk, akkor mondhatjuk mivel foglalkozunk, de ne akarjunk itt is eladni. Persze hébe-hóba egy jól sikerült posztunkat megoszthatjuk a barátainkkal is, de itt inkább jópofa dolgokat, vicceket, játékokat posztolgassunk.Olyanokat, aminek látszólag semmi köze sincs az Üzeltünkhöz.
Szívesen segítünk a tartalomgyártás bármelyik folyamatában.
Ha megírjátok, hogy milyen témában szeretnétek olvasni, tanulni, akkor szívesen publikálunk ezekről is.
Összegezve a fent leírtakat
A posztolás egy komoly folyamat. Mint ahogy a céged járműveit sem bíznád rá olyanokra, akiknek nincs jogsijuk, így azt javaslom, ha ki akarod ezt a munkát szervezni, akkor ezt is érdemes olyanokra bízni, akiknek van gyakorlati, mindennapos tapasztalatuk.
Mondhatnám Neked, hogy ez egész embert kíván, de ezt tudod magad is. Ha maradéktalanul ki akarod használni a Facebook™ adta lehetőségeket, akkor ezt nem tudod hatásosan csinálni a munkád mellett.
Írtunk egy kis cikket, amiben azt fejtegetjük, hogy miért érdemes kiszervezni ezt a munkát! OLVASD EL!
Vállaljuk a Facebook™ marketinged felépítését nulláról is, de ha már van valami alapod, azt felturbózzuk Neked!
Felszabadult néhány helyünk és van egy kis szabad kapacitásunk.
Kérj ajánlatot még ma!!
TARTALOMGYÁRTÁS ÁRAK.
A tartalomkészítés áraink bruttóárak. Nincs semilyen plusz költség hozzá!
Kedvenc Megrendelőm, kedvenc terméke:
1db. 6-900 szavas blogcikk és a tartalomhoz írt 3 db. közösségi médiás poszt, kreatívokkal együtt!
Mindösszesen; 19 900Ft.
– Lehet eseti 1-1 posztot rendelni aminek a díja 3500 Ft/darab
– Havonta 10 poszt 25 000 Ft. A posztok kreatívokkal együtt értendők. Ezek legális forrásból származó prémium képek.
A tartalom 100-300 szó körül mozog.
– Természetesn SEO tartalmat is készítünk. Weboldlara, blogokba. A cikkeken 600 és 1000 szó közötti tartalmat kell érteni. A Google szereti ha egy szakmai, bemutatkozó cikk legalább 600 szó.
Egy ilyen cikk egyedi ára 15-25 000 Ft. Ha csomagban több írásról van szó akár 9 000 forintig is lemehet az ára.
Emellett vállaljuk hírdetések menedzselését is.
Ezt havidíjas konstrukcióban tudjuk vállalni. Fiók kezeléssel és szövegírással együtt.
19 900 Ft/hó
Egyéb szolgáltatások.
– Hatékony hírlevél sorozat, hírlevélküldö szoftver integrálással együtt, ha szükség van rá!
– Meglévő szövege frissítését és SEO átdolgozását is vállaljuk!
– Értékesítési oldalak szövegezését is vállajuk.
– Interjúk készítése.
– Témába vágó hír alapján, cikk írás.
– Webshopok felturbózása, termékleírással.
Hogyan kell fizetni?
Előfordul, hogy nem tetszik az amit kaptál. Mi történik ilyenkor?