fbpx
06209445649 edcompany@h2om.hu

…oldal, ami elad…


Négyszemközt vagyunk, lehetünk teljesen őszinték egymáshoz! Mindkettőnk célja a weboldalával, hogy pénzt csináljon. Lehetőleg SOKAT! Sokat és ezt tegye rendszeresen.
Azt gondolom azért jöttél hozzám, hogy megtudd, hogyan kell ezt megcsinálni vagy szeretnél megbízni azzal, hogy csináljak az Online-kertedben egy pénztermő fát.

Jó helyen jársz.

Egy JÓ értékesítési oldal felépítésnek meg vannak az íratlan helyenként írott szabályai. Mi például általában 20 féle szempontot vagy egységet szoktunk beleépíteni egy-egy oldalba.

A vélemények megoszlanak…

…arról, hogy milyen hosszú legyen egy értékesítési oldal. Mivel az oldalnak az a célja, hogy eredményt érjen el ezért nem csaphatod össze. Persze az eredmény lehet ezer féle.

  • Lehet csak az email címe kell neked a látogatótól.
  • Lehet, hogy azt szeretnéd csatlakozzon egy csoportodhoz, vagy lájkolja valamelyik oldalad.
  • Töltsön le valami.
  • És a legszebb feladat azonnal fizessen egy szolgáltatásodért, termékedért.

De a jól meghatározott célt el kell érnünk! Ezért bármit feláldozhatunk. Feláldozhatod a designt is, ha ez hozza az elvárt eredményt.

De a jól meghatározott CÉLT el kell érnünk! Ezért bármit feláldozhatunk. Feláldozhatod a designt is, ha ez hozza az elvárt eredményt.
Az értékesítés oldalnak a vevő fejével kell gondolkodnia. Ehhez tudnod kell, hogy kihez szólsz, kit akarsz elérni, kit akarsz rávenni arra, hogy teljesítse az oldalad a feladatát. Tudnod kell mi a legnagyobb kavics a cipőjében.

Egy pénzt-termelő értékesítési oldalnak fel kell tárnia a Vevő problémáját és miután bizalmat ébresztett benne, megoldást is kell neki adni.
Ennek pont olyan folyamatnak kell lennie mint amikor még a klasszikus üzletkötő felírta a tárgyalás lépéseit, miután felkészült a meglátogatandó ügyfélből.

Másik lényeges elv, amit sokan el is rontanak és ezért gyakori hiba forrás, hogy olyan értékesítési oldalt csinálunk, csináltatunk ami a mi ízlésünknek megfelelő. Pedig ami nekünk tetszik az még egyáltalán nem jelenti azt, hogy a vevőinknek is tetszeni fog. Pedig ez az igazán fontos.

Ha unod a rizsát kérj egy ingyenes konzultációt!

HÍVÁS

De persze azért érdemes tovább olvasni is!

Az értékesítés oldalnak egyetlen feladata van ez pedig az, hogy alárendelje magát annak a CÉLNAK amit el akarsz érni.

A „történelmi időkben” hideg-hívásokat csináltunk. A célunk az volt, hogy találkozót egyeztessünk és bemutassuk a termékünket, szolgáltatásunkat. A jó arányok terméktől függően tíz hívásból három találkozó egyeztetve és öt találkozóból 1 kötés. Ebben a technikában egyszerűen csak a mennyiségre kellett koncentrálni. Minél több hívást bonyolítottunk annál több bevételre számíthattunk. Vagyis minden hívásnak volt egy átlagára. Még a sikerteleneknek is. Ha egy üzleten szereztünk 30 000 Ft.-t akkor egy telefon hívás (mindegy, hogy lett-e belőle találkozó vagy sem) haszna 1000-1500 forint volt. Vagyis ha egy nap tíz telefont intéztünk akkor kerestünk 15 000 forintot. Ha húszat akkor 30 000 Ft. ütötte a markunkat.

De……….. azt is megfigyeltük, hogy ha csak 3-5 telefont intéztünk akkor ez arány egyáltalán nem teljesült. Vagyis lennie kellett egy minimum hívásnak, hogy az arányok tarthatóak legyenek.

kereső optimalizálás
…a mennyiség a legfontosabb szám…

Ezek az értékesítés törvények érvényesülnek az online életben is. Vagyis ha nincs kellő számú látogatód nem tudsz statisztikákkal dolgozni.

Tehát a hatékony értékesítési oldalhoz három dologra van szükség;

1, Világos CÉL!
2, Folyamatosan emelkedő létszámú látogató.
3, A SEOzófia alapokra épülő tartalomra!

1, Világos CÉL;

Ez olyan pofon egyszerű, hogy rendszeresen elrontjuk. Egyszerre akarunk e-mail címeket gyűjteni és eladni is.
Szükségünk van egy értékesítési tölcsérre, hogy lássuk az értékesítési folyamatot. Kis túlzással azt lehet mondani, hogy minden folyamathoz szükségünk van egy értékesítési oldalra.

A modern változat úgy áll fel, hogy hideg-hívás helyett egy érdekes, problémára fókuszáló tartalommal „behúzzuk” az oldalra a leendő ügyfelet. De nem akarunk egyszerre mindent tőle. Szeretnénk felkelteni benne a vágyat és közben elnyerni a bizalmát avval, hogy bebizonyítjuk neki, hogy a problémája szakértőjével áll szemben. Minél nagyobb a problémája annál tovább fog a „tölcsérben „ tartózkodni. A Tölcsér minden szintjén ÉRTÉKESÍTHETÜNK. Lehet ez ingyenes tartalom is természetesen.

2, Látogató terelése az értékesítési oldalra;

Az értékesítési oldal 7-15 jól elkülönülő elemből áll. Ezek az egységek alkalmasak arra, hogy külön-külön választva őket, tartalmakat készítsünk rájuk, belőlük. Amikből alkothatunk kis posztokat a facebookra, twiterre, linkedinre. Képet felirattal az instára vagy éppen kisebb videókat. Ezek a posztok kiválóan alkalmasak arra, hogy látogatót generáljanak a weboldalunkra.
Használhatjuk az ingyenes lehetőségeket de napi 300 forintért hirdethetjük is a posztokat. Egy a lényeg ezt rendszeresen kell csinálni. Építeni kell a népszerűséget. Mindig van aki hozzászól és akad aki meg is osztja a tartalmad.

3, Releváns Tartalom;

A SEOzófia egyik legfontosabb eleme a kulcsszókutatás. Ha ezt a munkát nem spóroljuk meg akkor lesz 50-100 olyan kifejezésünk ami leírja a problémát amit kezelni tudunk a termékünkkel és tisztázza a célközönségünket is. Ezekkel a kulcsszavakkal elkezdjük gyártani a tartalmakat. Lehetőleg egy-egy kulcsszó kiemelésével. Aztán a következő kulcsszóval és így tovább. Ezeket szintén posztolni kell és a Google is szeretni fogja az oldalunkat.

Az értékesítési oldalt is egy kulcsszóra kell megírni. Arra a kulcsszóra ami a legjobban leírja a problémát amire Te tudod a megoldást. Az értékesítési oldal önálló lap. Lehetőleg ne legyenek rajta menüpontok vagy amivel el tud navigálni a látogató. Két dolgot tehet csak vagy megteszi amit akarunk vagy elhagyja az oldalt. De nagyon fontos, hogy az előbb említett tartalom gyártást szisztematikusan csináljuk mert a tölcsérbe csak akkor fog besétálni ha megbizonyosodik róla, hogy szakértői vagyunk az általunk taglalt témában.

Az értékesítési oldal egyértelműen azzal a céllal jön létre, hogy a bevételünket növelje.

Nagy köteg pénz amit az értékesítési oldal termelt össze!
…weboldal=pénz…

PÉNZT AKARUNK KERESNI A WEBOLDALUNKKAL.

Minden lépésünket, tettünket ennek kell alárendelni. Mondanom se kell, hogy egy jó értékesítő nem politizál, nem szurkol és nincs véleménye Covidról. Hiszen akkor is el akrunk adni ha valaki nem a mi csapatunknak, pártunknak szurkol. Az elveinket arra hegyezzük, hogy törekszünk a nyer-nyer szituációkra!

Te is szeretnél egy pénztermelő értékesítési oldalt! Ezért vagy itt.

Kérj ajánlatot még ma. A meg nem keresett pénz,

VESZTESÉG!