fbpx
06709845491 hello@h2om.hu

A Kulcsszókutatás Anatómiája!

0 hozzászólás

Írta: LAca

2020.10.23.
SEO grafikon

A keresőoptimalizálás legfontosabb eleme a kulcsszókutatás.

Mondhatnék mindenféle szuperlatívuszt, hogy ez az alap, meg mindenfelé olyasmit, hogy enélkül nem lesz sikeres a marketinged. De inkább egy példán keresztül megmutatom, hogy mire gondolok.

2020 Augusztus 31-én elhatároztam, hogy csinálok egy SEO Kihívást. Erre alkottam egy teljesen új weboldalt. A címe; https://webshopmobilra.hu az alapötlet az, volt, hogy a Covid miatt megugrott a webshopok iránti kereslet és csináljunk egy kampányt. WordPressben a woocommerce modullal elég jó kis áruházakat lehet csinálni.

A kihívás pedig az volt, hogy nulláról három hónap alatt bekerüljünk a Google találati lista első oldalára!

google helyezés a ranktrackerben
2020.10.23. a jelenlegi helyezések!

A projekt az instán lett publikálva és sokan érdeklődtek a fejlemények iránt. A negyedév most jár le a hónap végén és gondoltam publikálom az eredményeket!

Csináltunk egy egyszerű tervet, nézzük a részleteket;

1, Mi a célja a weboldalnak?
2, Ki a célközönség?
3, Milyen eszközöket használok fel a cél elérése érdekében?
4, Mennyi időt adok a projektre?
5, Mit tekintek sikernek ha vége a projektnek?
6, Mi lesz a weboldallal ha vége a projektnek?

1, A CÉL!

A cél egyértelműen az volt, hogy publikálással, blogolással, tartalommal behozzuk az oldalt a Google kereső találati listájának első oldalára. Rövid távon nem az eladás vagy Ügyfél szerzés pusztán a helyezés elérése a feladat.
Hosszútávon pedig Ügyfélszerzés keresőoptimalizálásra, webfejlesztésre.

2, Célközönség!

A célközönség a KKV szektor tagjai akik már rendelkeznek, lehetőleg, wordpress weboldallal és/de nincs marketingesük. Viszont szeretnének a Google találati listáján az élmezőnyhöz tartozni. Koruk negyven év feletti.

3, Eszközök!

Az elsődleges eszközök az ingyenes vagy filléres megoldások. Főleg blogírás és a cikkek propagálása a közösségi média felületein. Mivel a Google helyezés a cél ezért inkább szakmai tartalmakat gyártok. A bulvár a következő fázis amikor már az eladás válik céllá. Regisztráció a Google cégemben. Tartalom megosztása itt is.

4, Mennyi időt adok a projektre?

3 hónap.

5, Mi a siker?

Az eredmény de erről beszéljenek inkább a képek;

14 kulcsszóval a legjobb 100-ban
14 kulcsszóval az első 100-ban negyedév alatt

6, A következő lépés az értékesítési oldal felállítása. Negyedév alatt egész jól felmértem a piacot. A konkurenciát és a SEO Mágiával jöhet a bevétel generálás!

Ezek a száraz adatok. Szeretnélek beavatni azért néhány kulisszatitokba.

A legfontosabb elem a kulcsszókutatás. De tisztázzuk mi is az a kulcsszó? A kulcsszó vagy kulcskifejezés az ami köré építed a vállalkozásodat. Például itt van a példa „mobilbarát weboldal készítés”. A fő kulcsszó a weboldalkészítés. 5-8000 keresés érkezik rá havonta. Akik az első két oldalon vannak azok el vannak látva munkával. Akik hátrébb vannak esélyük sincs, hogy a Google keresőből bevételt szerezzenek. Pedig ez ma az egyik legnagyobb találmány. Mármint a Google.

Tehát a fő kulcsszó a weboldalkészítés (továbbiakban x).

Jöhet a kulcsszókutatás. Lehet lokalizálni. Pl x+Budapesten, -Pécsen stb. Lehet trükközni, x+árak, -gyorsan, -olcsón -azonnal stb. És jönnek az úgynevezett long-tail kulcsszavak amik 3 vagy több szóból képeznek értelmes kifejezést. Így lesz kulcsszó abból a mondatból, hogy mobilbarát weboldalkészítés Elementorral. Például de az Elementort itt is lehet sok mindennel helyettesíteni.

Longtail kulcsszó
Long-tail kulcsszó

A kutatás itt egyáltalán nem áll meg mert szuperek vagyunk ugyan, de keresnek-e arra a kifejezésre amire mi építjük a Google helyezésünket. Ha igen jó mert nem kell vele sokat vacakolni csak tolni ezerrel a tartalom gyártást és előbb-utóbb felkerülünk az első oldalra. Ha nincs akkor hamar oda érünk az első helyre is!

Ilyenkor más típusú munkát kell elvégeznünk. Brand-et kell építenünk a kulcsszavunkra. Egyik munka sem egyszerű. Ha így lenne akkor mindenkinek sikerülhetne és akkor senki sem keresne vele hatalmas pénzeket. Egy jó kifejezés felépítése akár egy évbe is kerülhet.

Én ugyanígy jártam. Menet közben, ahogy a témát egyre jobban megismertem kialakul az aktuális kulcsszó a mobilbarát weboldal készítés. Ez remélhetőleg egy olyan kifejezés lesz ami sok érdeklődőt hoz majd a honlapra. De ez a kifelezés még csak a második oldalon van. Szépen halad és a következő negyedévben már az első oldalon fogjuk látni. Ahhoz, hogy az első 5 be bekerüljön talán hat hónap is eltelik. A munka nagyobb részét azonban már megtettem.

Az idő jelen esetben nekem dolgozik de folyamatosan dolgoznom kell rajta. Jöhetnek most már a bulvárok pl. simán témába vág pl. az új iphone kielemzése!

Sok sikert kívánok neked és ha bármiben a segítségedre tudok lenni keress bátran az elérhetőségeim egyikén!

  • Kövess be az Ajándékért!

  • Slider normal (for a sidebar)

  • Hasonló bejegyzések

    Mini Vidi Vici!

    Mini Vidi Vici!

    SEO Tartalom készítés Elnézést kérek a kifacsart szóviccért. Az eredeti Veni vidi vici (jöttem, láttam, győztem) helyett a tartalomgyártás új dimenziójára utaló kis poénnal szeretném felvázolni a SEO Tartalomgyártás alakulását. A tartalomkészítés egyidős az emberi...

    A SEO Mágia új projektje

    A SEO Mágia új projektje

    Hungarikumok, királyi étkek: libamáj, kacsamáj Nem kérdés, hogy a hízott liba és kacsa mája rendkívül finom és népszerű étel, akár egy zsíros kenyér, libazsírral elkészítve, megfelelően tálalva és jó időben, jó helyen felszolgálva kiváló csemege lehet. Nagy örömünkre...

    Black Friday

    Black Friday

    Miért is fekete ez a péntek? A Black Friday természetesen mindig péntekre esik, méghozzá a hálaadás utáni első péntekre. Ez azonban az Egyesült Államokon kívül senkinek nem mond túl sokat. Egyszerűbben: a november negyedik csütörtökje utáni nap: ez a november 23-29-e...

    0 hozzászólás

    Egy hozzászólás elküldése

    Az email címet nem tesszük közzé.