fbpx

Mit jelent az, hogy sikerdíjas keresőoptimalizálás?

Előnyös megoldás? Átverés vagy vállalkozói hozzáállás?

Nálunk a sikerdíjas keresőoptimalizálás azt jelenti, hogy jutalékot fizetsz nekünk a munkánk által megtermelt bevételből. Várj elmondom még egyszer; nem kulcsszó helyezés után hanem akkor ha a munkánk pénzt termelt neked!
A sikerdíj számunkra azt jelenti, hogy jutalékért dolgozunk.
JUTALÉKÉRT!
Mint Te is. Te is csak akkor jutsz bevételhez ha a webshopod pénzt termel.

…csak akkor jutsz bevételhez ha a webshopod pénzt termel!..

Egymást érik a hirdetések, amik rész-sikereket ígérnek. Könnyebb, nehezebb kulcsszóra optimalizálnak de ez nem jelent feltétlenül neked plusz bevételt. Jól néz ki ha beírod a kedvenc kifejezésed a Google keresőbe és ott lesz a dobogón. Viszont ezzel nem biztos, hogy keresel egy árva forintot is. Ennek ellenére kifizetsz egy rakás pénzt a SEO-szakinak mert végül is teljesítette azt amit vállalt.
Csak éppen ez téged nem nagyon vitt előre a hétköznapi életben.

…egyedül Te vállalsz RIZIKÓT!..

Kijelenthetjük, hogy ebben a felállásban egyedül Te vállalsz rizikót! Rizikót és felelősséget.
A mi filozófiánk az, hogy …
…abból fizess ami már a munkánk révén profitot hozott….
Éppen ezért úgy gondoljuk, hogy csak akkor vállaljuk el a megbízást ha legalább két évre el tudod magad kötelezni. A sikerdíjas keresőoptimalizálás akkor éri meg mindkettőnknek ha időt hagyunk, arra, hogy beérjen a munka gyümölcse!
Innentől kockázatot mi vállalunk. Ha nem járunk eredménnyel akkor Te nem fizetsz.

Mi dolgozunk és pénzt csak akkor látunk ha bevételed lesz és abból nekünk megfizeted a kialkudott jutalékunkat.

Természetesen mi is a klasszikus értelemben vett webshop keresőoptimalizálást végezzük.
A keresési kifejezésekre optimalizálunk. A célunk az, hogy a webshopod termékei bekerüljenek a Google találati lista elejére. De nem ezért kérünk pénzt.
Ez is szükséges eredmény vagy mérföldkő. De fizetni csak a bevétel után kell.
A két év alatt a főbb termékeid ott lesznek a kereső elején.
A tapasztaltunk azt mutatja, hogy ez egy hosszabb távú de bőségesen megtérülő munka.

A gyümölcs, a szüret az első év végén érik be.

A második év az ami már nekünk is profitot termel. Ha jól dolgozunk akkor remélhetőleg nem zárul le a közös munka a második év végén és folytatjuk együtt a sikeres munkát. a sikerdíjas keresőoptimalizálás mellett neked is lesz lehetőséged és időd is, hogy fejlessz és így nekünk is lesz mindig új munkánk. Egy jó irányba húzó spirál!

…sikerdíjas keresőoptimalizálás…
Kérem a tájékoztatást a keresőoptimalizálással kapcsolatban!










Miért jó a sikerdíjas keresőoptimalizálás?

Nincs trükközés csak kemény munka! Nem a kulcsszó helyezés az eredmény hanem a bevétel növekedés. Nem azután kell fizetned, hogy a Google keresőben egy érdektelen kulcsszóra az első helyre kerülsz. Az eredmény a bevétel. A profit.

sikerdíj=jutalék

Ez egy teljesen egyedi szolgáltatás. A kockázatot nagyban mi vállaljuk és neked csak azzal kell foglalkoznod amihez értesz. Üzemeltetni az Aranytojást tojó Tyúkodat!
Az értékesítési rendszer gondozása éppen elég feladatot ró rád így is.
A marketinget bízd ránk és innentől nyugodtan aludhatsz!
Csak akkor vágj bele ha Te se negyedév alatt akarsz eredményt elérni! Csak ha hosszútávra tervezel.

...ha nyugodtan akarsz aludni...

A SEO egy vállalkozónak olyan mint a „közüzem”. A villany, a gáz, vagy a könyvelő stb. Ez a Vállalkozás életének a része.
A SEO tanácsadó egy külsös munkatárs. A cég Bizalmi embere.
A folyamat egy audittal kezdődik (ennek van egy készenléti díja ami havi 10.000 Ft, ezért folyamatosan monitorozzuk a piacot a konkurenciával együtt.)
Erre az AUDITRA akkor is szükséged van ha nem akarod a webshop keresőoptimalizálást kiszervezni. enélkül olyan vagy mint a tengerész térkép nélkül.
Nekünk viszont erre azért van szükség, hogy lássuk honnan indulunk.
- Felmérjük az egész piacot.
- Felkutatjuk a versenytársaidat.
- Kikémleljük, hogy ők mitől vannak az élen. Megnézzük, hogy mit tudunk mi is felhasználni az ő előnyükből.
- Felmérjük, hogy mely közösségi platformok felelnek meg a termék palettának.
- Kialakítunk egy érdeklődő követő rendszert. Hiszen nem mindenki vásárol elsőre. Kár lenne elveszíteni azokat akik már egyszer kíváncsiak voltak ránk! Az érdeklődőknek tartalmat kell adni. Megtudni mire voltak kíváncsiak. És kielégíteni a vágyukat.

SEO, online marketing, sikerdíjas keresőoptimalizálás.

Mennyi ismerős szó.

De mit is jelentenek ezek a szavak igazából? A pontos definíciókat kevesen tudják. Bár mi magyarok szuper nép vagyunk. Szinte mindenhez értünk. Mindenhez is. Most leginkább az egészségügyhöz, gyanítom, hogy legalább 1 millió virológus lett hirtelen! De inkább maradjunk marketingnél, amihez természetesen szintén "mindenki" ért.

1 ooo ooo virológus

Online marketing.

Ez az egyik legelcsépeltebb, legletaposottabb szó amivel manapság olyan gyakran találkozunk, amikor felugrunk a közösségi oldalainkra. Sok botcsinálta "szakember" próbálja eladni a Marketing szóba csomagolva összeollózott tudományát.

Engedj meg egy példát.

Kezembe került a minap egy könyv és volt benne egy csomó utalás egy weboldalra, amin tanulmányok egészítették ki a könyv tartalmát. Gyakorlatilag a könyv használhatatlan az emlegetett tartalom nélkül. Ahogy keresgéltem kiderült, hogy a weboldal már nem létezik. Gondoltam megkeresem a két szerzőt és elkérem a könyvben igért anyagot. Már mindketten mást csinálnak, persze marketinget. Új és új "tudás anyagot" adnak át, új és új balekoknak. Természetesen a könyvben szereplő tartalom már nincs meg. Így az 5-6 ezer forint amit kiadtam az irományért nem ér túl sokat innentől. Ők meg új iskolákat, klubokat hoznak létre. A Marketing égisze alatt.

De mit is takar ez a kifejezés?

A marketing a Vállalkozó számára olyan mint a levegő. A Marketing tulajdonképpen minden, amit a vállalkozásod felemelkedése érdekében teszel. Az is marketing ha fel-logózott autóval udvariasan közlekedsz. Egyszerűen nincs élet nélküle. Ha van egy weblapod akkor már folytatsz online marketing tevékenységet is, de…… Kb. kettő milliárd weboldal van a világon. Ezek pár kattintással bárhonnan elérhetőek. Mit gondolsz mennyi esélye van a honlapodnak az élre kerülnie komolyabb SEO tevékenység nélkül?

Ja a SEO szóértelmezése kimaradt?

A SEO a keresőoptimalizálás angol rövidítése. Teljes mértékig beolvadt a magyar szakzsargon kategóriájába. De mit takar a SEO mint tevékenység? .......és hogy, hogy Siker díjas?

Odáig jutottunk, hogy van egy weblapod és ezzel részt veszel az Online marketing nevű játékban. Pontosabban hatost dobtál és beléptél a START mezőbe. Miután meghatározott céllal hoztad létre a honlapodat így tudod, hogy mit szeretnél, mit AKARSZ elérni vele!

Van egy terméked, egy szolgáltatásod, amit értékesíteni akarsz. Ehhez el kell jutnod a Cél-Piacodhoz. Hogyan tudod ezt elérni? Elkezdesz vadul hirdetni (sokan mindenféle tapasztalat vagy tudás nélkül) és jön is valamennyi forgalom. Beindul az üzlet. De ahogy abba hagyod a hirdetési tevékenységet megáll a pörgés. Vége a forgalom növekedésnek.

...miért hoztad létre a weboldaladat?...

Ekkor kerül elő egy ismerős aki ismeri azt a szót, hogy SEO és bogarat rak a füledbe. A keresőoptimalizálás ugyanis azt az eredményt tudja produkálni amit a hirdetések csak pont fordítva.

Ugorjunk vissza egy pillanatra a Cél-Piacodhoz. Ők mit csinálnak amikor a problémájukra (amire választ ad a Te terméked/szolgáltatásod) megoldást, segítséget keresnek? Leülnek a gépük elé, kezükbe veszik az okostelefont és tárcsázzák a Google doktort. Ha esetleg először a szomszédhoz fordulnának akkor ezután nézik meg, hogy mekkora sületlenséget hallottak Erzsi nénitől.

Tehát beütik az általuk legcélravezetőbb kérdéseiket a keresőbe és várják a választ. Ha hirdettél, vagy SEO-ztál akkor ott leszel az orra előtt és az oldaladra navigálva segítséget kap a problémájára. Viszont ha nem vagy ott az első oldalon akár a SEO, akár a hirdetés eredménye folytán, hanem csak a második, harmadik, sokadik oldalon akkor mást fog választani. Hiába tudnád Te megoldani a legjobban a problémáját. Esélye sincs, hogy rád találjon!

A keresőoptimalizálást erre fejlesztették ki.

A honlapodat kell úgy optimalizálni, hogy megjelenjen a keresők első oldalán. Olyan kifejezésekre amiket a CélPiacod használ.

A SEO Mágia kidolgozott egy hibrid rendszert, minek az a lényege, hogy ötvözi a rövid és a hosszú távú stratégia elemeit. Ideális esetben hetek alatt elérhető, hogy a szolgáltatás „önjáró” legyen.

Vagyis a mi célunk az, hogy minél hamarabb „ingyenes” legyen a szolgáltatásunk! Ez az egyik lényeges pontja az ajánlatunknak. Tudjuk azt, hogy ez egy, nagyobb időt igénybe vevő folyamat. Éppen ezért, hogy Te is és mi is nyugodtan dolgozzunk, akár éveken keresztül.

Tulajdonképpen a SEO Mágia kis túlzással lefedi az online marketing tevékenységet.

A landing oldaltól a hírlevél listáig mindent beleépítettünk. Természetesen integrálható egy működő rendszerhez is de a legjobb eredményt akkor érjük el ha mi csináljuk az egészet.

A marketing olyan mint a levegő, ha nincs akkor végünk van!